Ett steg upp och sen gick hissen ner till helvetet

Jag ställde mig på vågen och jag åkte hissen ner till helvetet!!!!
Världen exploderade, jag trodde det var ett skämt. Men en våg ljuger inte HON är tillbax. Den där jag inte tycker om. Hon som kidnappat min kropp.... hur fan lyxades hon inta mig igen???
Enligt vågen jag ställde mig på så har jag bara 3kg till "före" bilden...FY FANNNNNNNNNNNNNN!!!!!!
Jag har lyckats förgöra mig igen! Jag som lovade mig själv att aldrig aldrig vara i närheten av de siffrorna igen!
Så jävla besviken!!!
Ni som inte varit i mina kläder... ni förstår inte...det är inte bara att göra.
Det är ett arbete som ligger bakom varje hekto ner på vågen... Det är en kamp för mig.
EN JÄVLA EVIG KAMP!!!!
Jag som trodde att jag hittat min balans. Men tydligen inte....TYDLIGEN INTE!!!!
Så här såg jag ut på nyår
...
Så är det bara att försöka hitta stegen upp från helvetet IGEN!
Varför går det bara en hiss ner? Det borde gå en upp oxå!
Fy fan! Jag tänke att jag kanske hade gått upp 2-5kg. INTE HELA JÄVLA 10kg.
Inte konstigt att det var tungt att springa igen!
...
Den besvikelsen som är inom mig...den e ENORM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det klarar du igen! Har man gjort det en gång, kan man göra det igen. Plocka fram vinnarskalle och kör på. Jag vet att du kan.

2012-01-13 @ 08:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0