Vågen sa...

God morgon!
I morse var det dax att ställa sig på vågen igen. (jo, jag har gjort det sen 22feb oxå....stått stilla mer eller mindre)
Det går sakta men säkert men det är inte så att det går med någon jätte fart precis. Men samtidigt gör jag inget speciellt för att tappa någon vikt mer än att äta som jag gjort de senaste 2åren.
Om jag ska nå mitt mål till nästa år så måste jag sätta fart med mitt joggande...men jag vet inte riktigt hur!? Jag ledsnar på det och glömmer (läs:förtränger) att jag ska ut och springa eller så blir jag förkyld eller något annat med hälsan...och så kan man ju inte göra det...eller något..
Måste lägga upp en plan hur jag ska göra det.
Idag står det städa på mitt schema. Jag har dragit mig för alldeles för länge... man skulle kunna kalla denna lägenhet soptippen!
Jag hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är bara att gå ut och böröja springa! Det är ju så himla skönt när man fått upp lite kondition :)

2011-03-30 @ 20:40:03
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0