Tiden är inne att börja träna igen!

Idag e dagen jag har tänkt på och ältat i en hel evighet. Idag e dagen det e dax att börja röra på fläsket igen! Jag har bestämt mig för att gå på Body Combat kl 16.30 för nu e det dax att (de icke existerande) musklerna ska få träna. 

Jag har länge känt för att träna, men något har tagit emot, men nu e det dax! Jag e redo!!!! Som mitt liv ser ut just nu så skulle jag kunna hitta tid för träning:

Måndag : förmiddag och eftermiddag (man önskar ju att man hade tagit 2pass på en dag, men realistiskt e 1 pass)

Tisdagar: förmiddagar (jobbar varje tisdags kväll fram till jul + handbolls träning)

Onsdagar: Förmiddagar (valpkurs på eftermiddagen)

Torsagar: Ingen tid

Fredag: varannan fredag eftermiddag, varannan fredag jogga när jag e hos mamma

Lördag o söndag: någon träning borde få plats på schemat

Japp...det e dax!! Jag sattsar på 3st pass i veckan till att börja med..... dax att börja bygga upp kroppen igen!

 

Jag vill inte komma tillbaka till min mitt före foto. På före fotot hade jag tappat 4kg så viktskillnaden på dessa 2 foto är ca10kg.
Jag har ju fortfarande ca 10 kilo att gå ner för att vara normalviktig men jag trivs BETYDLIGT mycket bättre så här som jag är nu.

Mitt före foto e nog det foto jag verkligen AVSKYR mest av alla foto. Jag tyckte verkligen jag va fin,tills jag såg mig själv på korten. Då gick något inom mig isönder....
Efter fotot är taget i slutet av Augusti så det e ganska nyligen. Det gör inget om jag blir kvar i denna storleken bara jag omvandlar lite till muskler så det inte e så dallrigt....nopp no gelly lår eller mage vill jag ha...lite fastare hade varit att önska. 

Nepp dax att sluta älta dax att ta tag i det i stället!  (vi får se om jag e helt död efter passet, risk för det....annars uppdaterar jag och berättar hur det gick)


Uppdaterad

FY FAN VA SJUKT JÄVLA KUL DETTA VA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Jag älskar verkligen att träna!!! Jag har ställt mig frågan 1000 000 ggr, varför tränar jag inte mer om jag nu tycker om det så jävla mycket???? Jag förstår det inte själv!

Pillan kom med en utmaning....springa Göteborgsvarvet 2011. Detta känns galet... men e det galet rätt???


Kommentarer
Postat av: Caisa

Lycka till, hälsa träningsvärken och svetten från mig. Vem vet, vi kasnke ses snart igen ;)

2010-09-13 @ 17:12:37
Postat av: Matilda

Jag tycker iaf att du är hur vacker som helst, på BÅDA fotona! Och det säger jag inte bara, du är verkligen fin!

Men förstår hur du menar, det är ju ens egen känsla det handlar om.

Träna med måtta bara, lägg inte upp för många träningar då är risken bara stor att man inte kan uppfylla dem och då blir man besviken. Bättre att säga 2 gånger i veckan, och så får man känna sig extra duktig när man går iväg oftare! :-)

Stor kram till dig!

2010-09-13 @ 22:34:16
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

JAAAa spring det!! Vi kan springa tillsammans :D

2010-09-15 @ 19:36:22
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0