3 månader kvar

Gode morgon gode morgon både herre och fru, vi önskar ero alla en fröjdefull jul!
Idag är det bara 3månader till julafton. Dvs att om man hade blivit gravid förra julen så skulle man få en bebbe nu. (ja, på ett ungefär) Inte för att vi ska ha bebbe riktigt än..

Jag ställde mig på vågen i morse..-0,5kg till så just nu så har jag gått ner 8.9kg totalt och jag har gått en ny tiotalssiffra..=) Glädjen va sprudlande i morse när jag klädde på mig och begav mig till Lund. Ren äkta glädje e så himla go att känna.

När det gäller maten så har jag uppmärksammat att jag triggas av russin, vilket inte är speciellt förvånande med tanke på hur sött det e. Det va så att jag köpte nötter som jag brukar, och så kände jag att jag ville prova lite nytt..så jag tog med lite torkade frukt i (vilket jag vet inte e okej) som russin och tranbär. Kroppen behövde något sött (precis innan lingonveckan) men jag har känt sötsugent flera dagar och speciellt efter russin. Så nu står den på "icke-sa-nicke"listan. Så nu e det tillbaka till det mer basiska maten och snasket.

Iflera år så har jag tänkt att jag ska tattoera mig, men inte riktigt sett någon (inte för jag har letat speciellt intensivt, typ inte alls) som jag tyckt va tillräckligt bra, men nu tror jag faktist att jag har hittat henne.
Jag vill ha en ganska stor tattoering tror jag, lite som ett kollage över den person jag e och vad jag tycker om. Men jag får se när det blir av, måste nog spara en hel del pengar innan denna dröm blir sann!

Bjuder på ett litet kort av My idag...så här sitter hon så fort vi äter  

och hon väntar (nu mera) på att hon ska få de sista

Detta e keso med hallon och blåbär...konstig katt den dära My!
 



Kommentarer
Postat av: Matilda

konstig men SÖT liten katt! ;-)

men du, vänta nu.. varför får du inte äta torkad frukt?



japp, jag var nästan påväg ut i trappen imorse vill jag lova. men det dumma är att det lika gärna kan vara någon i trappuppgången längre bort. (vi bor ju som i en rund "borg" med gård i mitten. och det låter likamycket vem som än borrar)

2009-09-24 @ 12:33:37
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: stina

åhhh vilken fining:)

Trenderna gör att det blir mycket samma förfrågning. Man märkte direkt när alla började titta på miami ink,innan dess hade jag tex på 4 år inte en enda betydelse tatuering,nu är det bara sådana:) Man försöker ju att käma mot trenderna,för det bör ju vara en motsägelse när det gäller tatueringar som sitter hela livet,men i slutändan måste ju kunderna få vad de vill:)

2009-09-24 @ 15:44:11
URL: http://metrobloggen.se/eyescreamtattoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0