Yttligare lite neråt!

Hej hej!

I morse var jag helt övertygad om att min våg var helt sönder!! Men fast att jag steg av och lät den "dö" och sen satte igång den igen så sa det samma sak...-1.0kg till....dvs 11.2kg totalt. WOHO!!!!!! Helt galet...men SÅ glad! Jag vet ju att det går lite upp och lite ner hela tiden...men denna vecka verkar det bara gå ner! =)

Just nu så kretsar mina tankar om att lära mig att brodera, jag e SÅ grymt sugen på det!! Hitta en Sida/blogg som visa PRECIS det jag vill brodera...inte någon mormors brodyr här inte!  Jag vill freestayla lite...=)

Ne, nu ska jag leta lite kakrecept, tänke baka lite idag. Pappa kommer bli glad, han älskar kanelbullar!

Kanske kommer lite bildbevis sen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0