Dagens mått

                totalt  19/9     totalt 19/10
Överarm     - 1cm           - 2cm
Bröst          - 8cm           - 9.5cm 
Underbröst  - 7cm           - 9cm
Midja          - 7.5cm         - 9.5cm
Höfter         - 7cm           - 9cm  
Lår             - 1.5             - 2.5cm
Vader         - 2cm           - 2.5cm
Rumpa        - 9.5cm        - 11cm

Detta e dagens nya mått..det e total minskning sen jag började min viktminskning. Totalt centimeter minskning sen jag började är 56cm och från förra månaden är det 12,5cm.

Idag ska jag vara ledig hela dagen...har inga planer som har med arbete att göra! Jag ska skicka tillbaka ett par stövlar pga att de har gått i sönder och sen ska jag kanske städa...men jag tror nog att det slutar med att jag pysslar...ja, om jag känner mig själv så blir det nog så! =) Jag har ju desutom köpt ny färg till skrivaren så jag kan skriva ut foto själv och jag har ju en massa tyg jag kan göra handledsvärmare av. =) kul kul

ne, lite frulle först!

------------------------------
uppdaterat

precis så här ska jag se ut HELA dagen =) bara mysa om kring...(kanske en tjocktröja blir det oxå, e ganska kallt här hemma)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så duktig! Jag är så imponerad!!



Mycket kärlek till dig och fortsätt i samma anda!

många kramar

Jenny

2009-10-19 @ 11:52:07
URL: http://jennyarrsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0