Månadens cm

              totalt  19/9     totalt 19/10    totalt 17/11
Överarm     - 1cm           - 2cm           - 2cm (0)
Bröst          - 8cm           - 9.5cm         - 10.5cm (-1cm)
Underbröst  - 7cm           - 9cm            - 9cm (0)
Midja          - 7.5cm         - 9.5cm         - 9.5cm (0)
Höfter         - 7cm           - 9cm            - 9cm (0)
Lår             - 1.5             - 2.5cm         - 6cm (-3.5)
Vader         - 2cm           - 2.5cm          - 2.5cm(0)
Rumpa        - 9.5cm        - 11cm           - 12.5cm (-1.5)

Dagens mått är tagna. Inga drastiska saker har hänt, men det e inte så konstigt eftersom vikten har stått stilla. MEN det som e posetivt är att låren äntligen krymt lite, på en månad 3.5cm. Kul kul!!

Det ska bli spännande och se hur kroppen reagerar på en månads träning.

Ska laga lite frukost nu, blir en omelett med ost, tomat och gurka.  Sen e det är gymmet som gäller!

Kommentarer
Postat av: Hl

Jag har själv haft reumatism, men har aldrig fått det igen sedan jag började ta större doser Selen. Jag har också sanerat bort mitt amalgam på 90-talet, och mår bara bättre och bättre. Kvicksilver eller selenbrist sägs påverka sjukdomar som ALS, MS och reumatism.Men skall man sanera bort sitt amalgam måste man göra det försiktigt. Kontakta TF(tandvårdsskadeförbundet) för information t.ex. tandläkare som har skyddsutrustning(ett måste).



http://sv.wikipedia.org/wiki/Selen

2009-11-19 @ 03:43:27
Postat av: Matilda

vad duktig du är! heja heja!



sv: ja jag var ju på pinks konsert förra gången hon var i sverige, och den var ju också toppenbra! riktigt ösig!

2009-11-19 @ 10:18:46
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda

äsch, en resa till stockholm med killen är mysigt det med! hoppas i får det kul!! har ni några planer på vad ni ska göra? shopping shopping eller?



sv: jo han blev ganska glad ja... ;-)

2009-11-20 @ 08:45:47
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Katja

vad kul att det händer något, jag sitter fast jag med mina mått. måste ta lite nya tag, ska läsa lite i din blogg kanske man får lite tips! =)

2009-11-20 @ 22:11:30
URL: http://katjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0