3storlekar mindre i alla fall

God dag världen!

Just nu sitter jag på Lunds lassaret även kallat Blocket på 9onde våningen. Det är grått 4 av de 5 fönster som sitter på en rad. 1 fönster är det solsken. Kan man så säga att det är 20%sol idag då??

Igår efter jobbet så åkte vi och tittade på lite kläder. Jag e i STORT behov av nya jeans. De gammla är både sönder och förstora.
Jag hatar verkligen att prova byxor. Självförtroendet höjs ju aldrig precis och spec inte med jeans som ska vara som ålskin när man köper de så de sitter bra sen. Men det som var lite kul e att jag faktist har krymt 3storlekar i jeans =) Jag fick på mig ytterligare en mindre storlek men de va verkigen inte sköna och inte så snyggt med valkarna över byxkanten. Inte så dyra heller 399 på JC...helt ok. Sen så hittade jag faktist ett par jeans på HM oxå, de kommer få ersätta mina baggy...för de jag har nu e FÖR stora.


Sen måste jag ju bara berätta att igår när jag var och handlade till mamma så skulle jag rätta hennes lotto oxå. Men tror ni att jag fick det? Nopp...för jag hade inte mitt leg med mig och då kunde hon inte titta om det fanns någon vinst, för hon visste inte om jag hade åldern inne! Em...ska man bli glad eller irriterad??? =)

Nepp, nu dör mamma snart av hunger! Bäst att ordna lite mat!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: ja det är bara att beställa det ;-) eller så väntar du och kollar på armbanden som hamnar i shopen, blir om några dagar. ifall du hittar något! :-)

ja visst är burken fin!! är mammas, vet inte vart den är ifrån.. men den ser gammal och fin ut! färggrann! inte transparent, men guldig på insidan så att kakorna reflekteras!

2009-11-27 @ 09:55:25
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0