Ytterligare några hekto har trillat denna vecka..

Jag ställde mig på vågen idag efter jag hade ätit frukost....inte så mycket har hänt de senaste dagarna..men totalt denna har jag tappat 1.4kg vilket är bra tycker jag...så totalt på 2veckor har jag tappat 2.9kg. Den senaste veckan har ju inte varit helt exemplariskt med maten eftersom det har varit möhippa och student..jag har försökt äta så bra som möjligt, men lite kolhydrater har det blivit. Men jag ger mig själv godkänt ändå!

Idag har jag varit iväg på gymet...så skönt, men det va lite segt andra halvan av mitt styrketräningspass...men jag tog mig igenom det i alla fall. Vilket känns otroligt skönt.

Ne..nu måste jag göra lite lunch!
HA en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jättebra jobbat!



(haha, tackar tackar)

:-D

2009-06-09 @ 17:30:55
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: caisa

Bra jobbat =)

2009-06-09 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0