vågen e min kompis

Som rubriken säger så är vågen min kompis nu...=) på 3dagar så har jag trillat ytterligare 1kg. Så totalt så har jag minskat 5kg. Vilket känns grymt bra..=) Äter gott, dricker gott men kroppen tycker om det oxå!

Igår så jobbade jag...det blev en lugn dag. Mamma va trött så hon satt och lyssnade på bok nästan hela dagen.

Pappa grillade en grymt god lax och jag gjorde en sallad som inte gick av för hacker...med vattenmelon, fetaost och en massa grönsaker...mumma!! Efterrätten blev en mindre bra smoothie lite väl kornig...men det va god ändå.

Jag fick mail av "kattmamman" igår oxå...ungarna hade redan flyttat...så jakten på kattunge fortsätter.

Ne..dax att göra sig klar för denna dagen!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0