-12.3kg

Hejhej!!!

Jag var nog världens goaste sambo! =) Vi hade tvättid dag kl 07.00. Han sa åt mig att sova vidare så tog han tvätten. Det e kärlek de!=) Många guld stjärnor i boken blir det...

Jag ställde mig på vågen oxå idag den sa -12.3kg totalt WOHO!!!!!!!!!!! Så skönt att vikten börjat gå neråt igen.
En sak jag har börjat tänka på e att jag ofta får höra nu " Men du ska väll inte gå ner mer nu? Du e fin som du e...du har mycket grövre benstomme än mig så du ska inte gå ner mer!" Det e de dära med grövre benstomme.. har jag de? eller e det bara det att jag alltid har varit tjock så de kan inte se mig smalare (och då kanske lika smal som de). Jag pratade med en tjej som undra hur mycket mer jag skulle gå ner så sa jag att jag har lite olika mål. Ett av de e att gå ner 20kg till att börja med, men det kanske blir 25kg det beror på hur det känns. Sen e ett annant mål att nå storlek 40 i kläder (det e lite detta som bestämmer hur många kilo det blir)...då sa hon de dära med benstomme..
Ibland känns det som om jag har 10cm tjockare benstomme än många andra personer...och det lär jag ju inte ha..sen e jag grövre, jag kommer aldrig bli en sticka men tjockare benstomme tror jag inte riktigt på!

När jag tittar mig i spegeln nu så har jag inte så mycket putmage men jag e ganska bred och det är ju en sak jag aldrig kan ändra på...och i ärlighetens namn så stör det inte mig! Men den falska gravid magen e nästan helt borta! =)

Just nu håller jag på med en av mina julklappar, har målat en som blev toppen bra och den andra som jag målade igår har krackelerat =/ så nu vet jag inte riktigt hur jag ska rädda den! och framför allt vad ska jag göra så det inte krackelerar igen. 

Nepp lite frulle...eller rättare sagt lunch och frulle på samma gång! Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0