månad 1 2012

God morgon!
Klockan är nu 07.22 och jag har varit uppe i 3h redan.
Sitter i skrivande stund på ett varmt tåg mot Gbg.
För att underhålla mig så tänkte jag sammanfatta januari lite
...
Året firades med Pillan, Jocke och älskade Pyttarna
På Nyårs natten så invigde jag mitt nya liv som köttätare. Det var 16år sen sist.
Den 12 januari så fick jag för mig att ställa mig på vågen, det beslutet tog mig raka vägen ner till helvetet och ett verklighets uppvaknande.
+10kg på ett år.
Inget kul.
Jag hade 2 veckor innan börjat med #jobbschemat och det gav bara mersmak att fortsätta träna men även att skärpa till kosten igen.
Nu den 31 januari så har jag gått ner 3,6kg av de 10 och har kommit till vecka 5 i #joggschemat där jag har luffsat 2km x2 och även 3km i sträck och jag känner mig starkare mentalt och kroppsligen.
Gällande #joggschemat så tränar jag 4ggr i veckan och njuter av det!
Mitt mål är 15km på Lidingöloppet i september
...
En annan sak som jag har börjat med är att jag får Coaching av en person.
Vi har inte kommit så långt än, men det är väldigt spännande att se vart detta leder till.
...
En snabb sammanfattning av januari.
Nu är jag påväg mot nya äventyr!
..
Ta hand om er!
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0