VAD ÄR KLÅFINGRIGA PERSONERS PROBLEM!?!?!?!?!

så jäkla tråkigt att öppna dörren till lägenheten och hitta en lapp från vaktmästaren att det har varit inbrott i våra förråd. Jag går ner och kollar, jo vist fasen e det i vårat!!!! Suck... jag e så trött så jag kan stupa och huvudet går på halvfart. Jag är helt känslomässigt död...jag reagerar knappt inte. Jag vet inte vad som är stulet...det var bara en jävla röra där nere.... suck. Jag orkar inte hela jäkla baletten med polis, försäkringsbolag osv... ååååå!
Va fan e folks problem?! Låt mina saker vara... jag har inte de inlåsta för att du ska ta dom..JÄVLA PUCKON e de som håller på med sånt!!!!
Fick ringa älsklingen... han berättade var hans "gym-hänglås" fanns, så jag har fått låna det så länge.. men va fan hjälper det? Visst det e en markering att det är mitt som är inlåst, men vad hjälper det?? De verkar inte fatta det i alla fall!!!!!
Nepp, öppna balkongdörren och släppa ut all instängd luft som e i lägenheten sen måste jag hoppa ner i sängen för sömn. I morgon så ska vi bege oss och heja på ett grymt duktigt handbolls lag som kommit till finalsteget (bland de 8 bästa lagen) i SM  som ett år för unga....så jäkla kul!!!!
Sen vill jag tipsa om Tant Lindblads blogg, där har jag skrivit om "minnenas bok". Titta gärna in där och skriv vilken bok som påminner er om eran barndom!
Hoppas ni får en bra natts sömn!
Mia

Kommentarer
Postat av: J

Fan va surt! Åh! Hur svårt kan det vara att låta bli andras saker?

2011-03-19 @ 00:04:02
URL: http://Www.dressedtokill.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0