SPRING!!!!!!!!

Uppdraget slutfört!!!
Kim Anderssons autograf införskaffades. Efter lite påhejningar av mig så kom underbara Caisa in till Malmö och fick uppleva en VM-semifinal.  Kim Andersson är ju skadad och opererad i handen så han var inte med och spelade. Jag lyckades spana in honom under matchen, men vi kunde inte komma ner till honom. Det var för många vakter och staket i vägen. Efter matchen så gick Älsklingen och Ola och tog en öl, men vi töser fick för oss för att gå på fjortis jakt efter Kim. =) Vi hade ju lixom ett uppdrag vi måste försöka genomföra!!! Vi gick i korridoren utanför hallen.... så klart skulle han ju inte gå omkring där, men så fick jag för mig att titta in i hallen... jo då, var det inte Kim som stod på ANDRA sidan av hallen och skrev???? Det var bara att lägga benen på ryggen och springa. Ni kan föreställa er en film där personer blir jagade av skurkar...så sprang vi. =)
Jag kan säga att det blev en lyckad kväll fast vi förlorade en finalplats....som va lite surt. Men jag får se grabbarna igen på söndag. Då spelar de om en bronsmedalj....sen ska jag ju klart se finalen oxå! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket :D Glad jag blir! :D

2011-01-29 @ 11:41:42
URL: http://oursketchbook.com
Postat av: Caisa

IIIIiiii, vi hade så kul! Jag hade så kul! Fan bara at tjag bangade, men nästa gång så... Nästa gång!

2011-01-30 @ 22:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0