Maten idag

Jaha... Då snöar det här i Lund/Malmö igen. Snuvad på att det skulle töa bort. Men det gör inte mig så mycket, tycker det e trevligt med SNÖ ( dock ej slask) . Jag tänkte passa på och blogga under tiden jag åker tåg så inte Älsklingen behöver bli trött på mig (som han brukar) för att jag "bara" ska titta på det senaste på nätet och bli kvar i min bubbla ( som han kallar det) Maten idag har gått bra. F: 2 kokta ägg o lite tonfisk o smör L: omelett m grönsaker M: ugnsbakad lax m grönsaker. Mellanmål 1 blev 1 avokado. Sen ska jag äta ett mellanmål till när jag kommer hem. Vattnet e drucket, är uppe i 2,5l. Kaffet ligger på 3 glas. Japps så har det sett ut! Nu e jag redo att komma hem till båda mina älskade katter o Älsklingen! Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mr X

MEN LACKAR PÅ ALLA JÄVLA SNÖ! haha menar, ogillar snön alltså

2011-01-14 @ 00:07:51
URL: http://vadvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0