äntligen har jag fått tummarna loss

Idag är dagen då jag har gjort allt det jag skulle gjort för längesen! Jag ser det som en "alla hjärtans" present till mig själv!
Gjort:
  • installerat skrivaren till Mac:en (och den fungerar)
  • skrivit ut 2olika blanketter från skatteverket
  • fyllt i blanketterna med en viss möda
  • ringt min revisor
  • skickat blanketterna/breven
  • skickat filmer
  • sms:at kunder om lite uppgifter
  • tagit kontakt med personer som ska hjälpa mig i företaget
tycker jag har gjort det bra än så länge...så lite paus ska jag ta nu. Sen ska jag skriva några brev till mina kunder.
Men först ska jag nog äta lite lunch.... känner att kaffet speedar mig rejält just nu... mina nerver vibrerar i kroppen så det känns som min kropp har en jordbävning på gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0