livet

Godmorgon söndag!
Igår hade jag och älsklingen en riktigt skön kväll. Vi hyrde film och åt tacos-gratäng och bara mös i soffan. "I rymden finns inga känslor" såg vi först. Vilken härlig film...en film som sa mycket, hade budskap men inte så tung. Kan varmt rekommendera den!
Den andra filmen som sattes igång vet jag inte ens vad den hette, någon komedi med Adam Sandler, jag somnade så jag vet inte om den var speciellt rolig. De 15min jag såg så var de den typiska Adam Sandler stucket....dvs sådär kul efter alla 50-elva liknande filmer som han varit med i. Men skönt sov jag, ville inte alls vakna när vi var tvungna att gå ut med Eddisen på sista rundan innan vi skulle gå och lägga oss.
När vi var på sista rundan så gick vi förbi en restaurang och där satt det folk och åt, då slog det mig så olika man lever sina dagar. Vi har ätit, tittat på film, sovit medan de andra gjort något annat under tiden vi ätit, tittat på film och sovit. Men just den här sekunderna när vi gick förbi så satt de precis 1m från oss och åt medan vi skulle gå in och sova. Så e det ju, men jag har inte tänkt på det så innan...
...
Just nu så sitter jag och försöker få ihop min bild med tema "smal" till Fotosöndag.  Just nu så e jag inte alls nöjd, vi får se om jag lyckas få fram något!
..
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0