Vänskap delar allt även tystnad



Jag fick ett meddelande från Caisa innan idag som löd: "Jag fick en sådan vision igår när jag skulle sova, som tro det eller ej, inte hade någonting alls med Greken att göra. Du och jag sittandes på golvet med ryggarna lutade mot varandra läsandes varsin bok. "Vänskap delar allt, även tystnad" Hade fler igår, men kan du se tusen och en ord som virvlar runt i rummet från böckerna och ändå är det tyst."

Så jag satte mig ner nu och skissade... ska bara färglägga och sånt nu kul nu....

 


 uppdaterad


Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Det är när man kan dela tystnad som man vet att man har riktiga vänner.. När man bara sitter där tillsammans och njuter utan att det känns obekvämt :)

2010-09-07 @ 16:13:37
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: Caisa

SÅ FINA VI ÄR!!!!!!

2010-09-07 @ 18:01:54
Postat av: Matilda

fint sms, och fin bild!

håller med angående vänner och tystnad, det blir aldrig obekvämt!

2010-09-08 @ 11:07:26
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0