Sol, värme, bad och böcker

Hela min kropp bara skriker efter en solsemester! Älsklingen jobbar ju så han kan inte ta ledigt. Kan man åka själv?? Min största önskan e att åka med min kärlek, men på en andra plats ligger nog en yoga resa, el åka med någon av mina brorsdöttrar. Jag hade nog kunnat tänka mig att åka på en träningsresa själv... Efter morgonyoga så ska kan man lägga sig vid stranden/poolen o läsa böcker. Sen äta lunch, sova lite i skuggan... Gå en skön promenad för att sen äta middag och ta ett kvällspass. Just det hade jag inte att några alls problem med:) Vi får väl se om jag kommer utomlands i år eller ej?! Sist jag var på solsemester va för ca 7 år sen.... Undra var alla de åren tog vägen???

Kommentarer
Postat av: caisa

En yoga resa kan man helt klart åka själv på :) Dessutom lär du träffa massor av nya kompisar under resan :)

2010-09-03 @ 07:33:13
Postat av: Emelie

Jag kan åka med dig skrutt, ska bara få in det i planeringen. Kanske vi skulle kunna åka på spa och träningsweekend =)

2010-09-03 @ 10:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0