Man vet att det e höst



när man kan ligga kvar länge i ett bad och bara njuta!
Jag älskar ju att bada, men på sommaren så e det inte så skönt att ligga kvar för vattnet blir för varmt så man börjar svettas och bada i kallt vatten e inte något alternativ.

Jag invigde en av mina födelsdags presenter idag. Jag har länge gått och spanat på dessa söta flaskor som legat i min korg med hemmaspa produkter. Men jag tänker alltid " när jag ska unna mig något speciellt" Men när gör man det???? Inte så ofta...så jag bestämde mig för att idag e det en dag att unna sig badmys med bubbel!

Hur vet ni att det e höst för er??

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag vill typ simma runt i badet i detta nu när jag ser bilderna och läser här. Dock har jag ingen bok att sätta tänderna i. allt är utläst. hm.

2010-09-01 @ 21:16:47
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0