Längtan efter ett dött föremål

Jag saknar verkligen min data! Alla mina bilder som är kidnappade och kanske aldrig kommer ut igen =/ Jag kommer aldrig kunna ersätta bilderna på min Annie (min katt jag var tvungen att avliva) som jag aldrig kommer kunna ta nya foton på. Jag kommer aldrig återskapa alla de minnen som ligger i bildmappen! Jag hoppas hoppas verkligen att "data grabben" som är snäll och ska hjälpa mig kan rädda lite av mina saker.

Bloggen blir helt tom utan bilder dessutom....=/ Men jag hoppas att jag snart kan få tillbaka min underbara data!

Men vet ni vad! På måndag e det dax att gå till frissan! Jo då, nu ska det klippas. Sist jag var hos frissan va i februari så det e verkligen dax att sätta saxen i håret igen.

Då blev det så här, lite mörka slingor i håret. Det e bara att vänta och se hur det blir denna gång...


Kommentarer
Postat av: pillan

men gumman....

du har väl sparat bilderna i d och data filerna i c????



då är det lätt att fixa :))

2010-09-24 @ 12:50:15
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

så hemskt med bilderna!! måste nog göra nån slags backup jag.. för man vet aldrig när datorn går sönder :(



måste också till frissan. Har inte varit sen i oktober!!! ett år sen!!

2010-09-24 @ 19:02:49
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0