Bozzador

Så, då var man registrerad på LOVEFILM.
Jag har registrerat mig som bozzador vilket innebär att man registrerar sig som testperson av olika produkter. (som man själv får välja om man vill vara delaktig i) Om ni själv vill registera er så får ni gärna lägga in mig som rekryterare. M.Lindblad

Denna kampanj jag provar är från Lovefilm. Jag får prova deras tjänst gratis i en månad, jag klickar i vilka filmer jag vill titta på och de skickar hem de med posten. När man är medlem så får man inga förseningsavgifter utan man får 2 nya filmer när man skickat tillbaka de man har lånat. Medlemsavgiften är 99kr/mån i vanliga fall.

Vill du oxå prova på gratis så klickar du på denna länken https://www.lovefilm.se/newsignup.do?show=FILM09&sticky



Kommentarer
Postat av: Matilda

lovefilm, det testade jag och mattias för några år sedan.



ja men eller hur, den lägenheten alltså.. åh! är det inte julafton snart?!? ;)

2010-09-19 @ 18:32:38
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0