Underbara människor

Min underbara sambo....ibland undrar jag vad jag skulle göra utan honom!! Nu ikväll så har han varit helt underbar. Han har lyssnat försökt förstå och peppat mig. Han gjorde kvällsmat (vilket han brukar göra) fast det va "min" tacogratäng som skulle lagas så jag kunde sätta mig ner och börja rita på en trädgård. Denna trädgård e en av de sakerna som jag har dåligtsamvete/panik över för jag borde ha hunnit med att göra, men inte gjort.
Så nu ikväll har jag ritat ganska mycket...formerna börjar ta form, men jag måste få rätt på alla växter och sen renrita det..

Jag har underbara vänner som har gett mig insperation och tips om lite skånegårdsväxter via Facebook, vad skulle man göra utan detta forum?? =) 

Jag har även gjort en lista på alla min "Att Göra" - saker.... lugnade ner mig lite...men har lika mycket att göra för det! =)
Nu på fredag börjar jag en ny tränar utbildning som kommer sträcka sig ett år... tur man tar det lite lugnare när man har hela R-VEN full ;) Jaja... men det löser sig med tiden...




Kommentarer
Postat av: Caisa

Stor trädgård. Var ska de ha öjtnanshjärtat?

2010-05-26 @ 08:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0