Monstret är som förbytt... Nu e han min älskling igen!

Idag vill jag inte sälja min kära sambo. :) Men igår va han på super rea. Gnabbiga dagar som det va igår e inga dagar som jag tycker e speciellt spännande. Det ger inga kärlekspoäng. Men jag tror inte att någon tycker om sånna dagar. Idag är en ny dag. Det känns inte ens som det var en skit dag igår. I morse så började jag med löpning 3km sen 5min intervaller resterande 2,3km. Riktigt skönt att ha kommit igång med morgonpromenader o jogging turer. Jag tog och smyg mätte mig i dag oxå...ser lovande ut inför nästa mätning den 18.:) nu kurrar magen ganska rejält o vi börjar närma oss Lund. Vi har varit på besök i Helsingborg på match som vi tillslut vann!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0