Underbar dag!

Vilken underbar dag det har varit!!! Vakna till en underbar sommarmorgon är allt man har drömt om hela vintern. Att titta ut på sin balkong som ser 1000ggr mer inbjudande ut än vad den gjorde för ett dygn sen är underbart. Igår så släppt en enormt stor sten ifrån mitt bröst. Ett stort jobb i en trädgård börjar närma sig sitt slut....eller kankse inte slut utan närmare en fin början. Jag har fått skötseln på den oxå...alltid kul att få följa en trädgårds utveckling.

Idag har jag jobbat med mamma. Mamma har sommarlov nu och när mamma har lov så känns det som jag har semester på något sätt. Förmiddagen spenderades på mammas och pappas baksida, jag spelade spel med mitt yngsta brorsbarn och njöt av solen medans älsklingen solade sin bringa. Familje genimästare blev min brorsdotter.

Sen i eftermiddags medans mamma och pappa satt och tittade på fotboll på tv så passade jag på att smita iväg och hälsa på min nya älskling.
Hur varm ihjärtat blir man inte när ens lilla valp kommer och söker upp en och somnar i ens famn?!?! Man tycker inte sämnre om den om man säger så! =)







Lill-Killen e ju bara för gosig. Jag fick en SMS-avisering innan idag. Min bok om valpar har kommit till posten. Nu e det bara att sätta nosen i boken och lära sig så mycket som möjligt!
Jag tycker han har vuxit på de här 5dagarna jag inte har sett honom på. Jag kommer nog besöka dessa underbara valpar MÅNGA gånger innan min pojk får flytta hem!

Kommentarer
Postat av: Emma

sööööööööööt

2010-06-18 @ 20:48:52
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Matilda

nämen åh!! detta hade jag helt missat ser jag!

vilken liten sötnos!!!

har ni planerat länge att skaffa valp? hade ingen aning, trodde du var mer åt "katthållet" :-) för visst hade ni katt?! nu blir jag osäker.. ? :-)



när får han flytta hem till er? förstår att du längtar! minns det som om det vore igår vi väntade på lilla tillan!

2010-06-23 @ 23:36:01
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0