Presenter!

Idag har jag fått reda på vad jag ska få av min ena bror i födelsedagspresent!:) jag vill inte riktigt avslöja vad det e riktigt än. Jag har drömt om detta jätte länge. :) min bror kom idag och sa till mig att jag måste åka och titta ut vilken jag vill ha! Hjärtat börjar klappa lite extra. :) så kanske det blir morgondagens uppgift. I onsdags så fyllde min ena bror och min svärmor år. Som ni kanske kommer ihåg så pysslade jag ihop ett lapptäcke. Det blev klart och svärmor blev JÄTTE glad :) vi köpte även muggar som matchade täcket. Det känns alltid lika kul att ge bort något som uppskattas. I morgon så ska vi till svärföräldrarna igen på "stor" fest. Så jag har förstorat upp en av bilderna som jag tog på svärfars bil som han önskade sig i present när han fyllde år. Det mycket presenter nu, men det e så kul att ge.... Och få!;)

Kommentarer
Postat av: Smala Jessica

Spännande :D

Peppkram

2010-06-11 @ 17:24:36
URL: http://smalajessica.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0