Plommonodling

Äntligen så har jag växter på balkongen!!!! =) Enligt älsklingen så har vi plommonodling enligt mig så har vi 2 fina träd som det kan komma URGODA plommon på!!! =)  Kanske inte helt vanlingt att man har träd på balkongen...men jag vill ha!
Förutom träd så hittade jag pelargoner för 12kr/st idag. Fina knoppar på gång, men de kunde inte säljas till högre pris för det finns för många som tror att de inte kommer blommor...inte mig emot! =) så nu börjar det likna en balkong som tillhör mig!!! Det har det inte gjort på LÄNGE!!

My:san fick vara ute med mig på balkongen, hon har ju livstids (egen) utegångsförbud. Hon förstår fortfarande inte att man inte ska gå balansgång på kanterna. Men efter ett tag när jag sagt NER 400 000 ggr att man inte får ha tassarna på räcket så började hon förstå att hon bara fick sitta på bordet och spana. Men hon har fortfarande livstid där ute för fåglarna e SÅÅÅÅÅ spännande! =S

(kort på balkongen kommer inom kort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0