Jag brinner upp

Jag kan inte se mig mätt på lilla killen som ska komma och bo hos oss. Jag vill ha hem honom NU..fast jag vet ju att han behöver sin mamma i några veckor till. Men sen ska de mysas, busas och torka kiss! =)

Statusen på mig själv e febrig och förkyld. Älsklingen har smittat mig...=( Men med lite Alvedon så har jag lyckats jobba i en trädgård i alla fall. Men jag jag borde vara hemma, men jag kan inte. Trädgården måste bli klar!

I morgon så står det trädgård på schemat igen..men just nu brinner jag upp känns det som. Lite mer Alvedon sen så ska jag nog packa ihop för idag!

Kommentarer
Postat av: Smala Jessica?

Stackare :/ Hoppas du kryar på dig!

Peppkram

2010-06-16 @ 09:11:12
URL: http://smalajessica.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0