Sommarpratarna P1



Det bästa som finns är att gå med mina nya hörlurar som jag fått av min älskling och lyssna på sommarpratarna i P1 . Jag gör det när jag går och vattnar blommorna här hemma i "mina" trädgårdarna sitter här vid datan. Det finns så många intressanta människor. Idag så lyssnar jag på Per Morberg. Om ni frågat mig vad jag tyckte om den personen för 1,5år så hade jag spytt galla över honom, han va så jäkla äklig när han lagade mat i rutan. Han svettades rakt ner i grytorna...örk. Jag kunde inte titta på det. Men älsklingen gillade honom och tittade på honom när han lagade mat så jag sneglade på det och till min stora förvåning så hade han slutat äkla sig (ja, han gör vissa tabbar fortfarande men inte alls lika äkliga) och nu tas jag av hans energi och kärlek till mat.

Igår så var vi iväg på kusinträff med min älsklings och hans kusiner. Eddie va med....nu mera så heter Eddie även Gustavsson och Nisse. =) Det e andra som har de namnen till honom. Gustavsson passar honom ganska bra faktist...men ne..han e en Eddie!! Eddie e så skön att ha med sig, han chillar och bara e glad hela tiden. Helt underbar! Förövrigt så var kvällen trevlig som den brukar vara när man träffar dom.

Vi kom hem vid halv 2 inatt och vi hade tvättid kl 07.00 idag...jag gick ut med Eddie och älsklingen gick och tvättade och gjorde HELA tvätten. Det tvätt berget som vi hade var inte att leka med, sist vi tvätta var den  5juli...mmm...ni kan nog förstå hur mycket jag älskar honom för att han gjorde det medans jag fick sova och mysa med vår nya bebbe. För jag va helt slut!

Min kärlek till min älskling växer och växer. Jag trode ALDRIG att jag skulle kunna älska honom mer än jag gjorde innan, men tydligen kan jag det. =)

Nepps...nu ska jag leta lite fakta på hur man tränar valpar att gå i koppel....Eddiesen e inte intresserad utav det,han lägger sig ner. Men när han får gå fritt så följer han med utan problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0