Snart e det dax för Pink o valpis

Om ca 15minuter så ska jag i älsklingen åka och hälsa på Lill-killen för sista gången innan vi får hem honom. Vi hade redan kunnat ha honom hemma om vi velat men eftersom vi ska åka upp till Götet i morgon igen så har vi valt att inte hämta hem honom förrän på lördag el söndag ( beror på när vi kommer hem ) Uppe i älskade Göteborg som var min hemstad i lite mer än 3 år så står PINK på schemat. :) 2a gången på 8 månader. Hon e förbaskad bra live artist! Igår fick jag även reda på att min älskade vän jag lärde känna uppe i Göteborg ( som numera bor i Kristianstad )oxå ska till konserten så jag hoppas verkligen att vi kan mötas upp! Det ska bli så jäkla kul!!!! Jepp, nu har jag lyckats slå ihjäl lite tid så nu e det dax att bege mig till Eddysen!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0