Grillning

Man kan vakna på många sätt en morgon kl 06.54, men det e inte många morgnar man vaknar av en liten kille som hoppas upp på bröstet och ger en 1000pussar och viftar på svansen så hela han förflyttar sig 20cm i sidled av glädje. Jag räknar detta som ett bra sätt att vakna på! =)

Annars så har det varit en riktigt bra dag. Jag var iväg och jobbade några timmar mitt på dagen i en trädgård sen när jag kom hem så hade mina älsklings pojkar nannat middag och var pigga och sugna på att hitta på något. Så vi åkte och handlade kattsand och ringde upp min svägerska och hörde vad de hitta på. Dvs vi bjöd in oss själva på en grillkväll =) En riktigt mysig kväll blev det. Min brordotter plockade ögonbrynen på mig och sen påstod hon att jag hade nått som heter pormaskar ....förstår inte...hur menar hon nu;)

Nu så ska vi bara invänta att klockan slår sista kissrundan innan vi kan gå och lägga oss!


Lite suddig bild...men han e lite svår att fånga ibland....=)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va underbart, måste kännas som att ha en liten bebis nästan :D Och ja håret blev rätt blont, men det lägger sig väl lite i höst. Just nu är jag väldigt nöjd iaf att kunna dra fingrarna genom håret utan att fastna i allt det slitna ;P hihi :D

2010-07-29 @ 11:46:21
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0