vissa dagar e bättre än andra!


Thorsson e inte så glad för att bli fotad! Men jag gör det i alla fall! =)

Vissa dagar så verkar det som allt man gör bara bli fel. Eller det man inte gör blir fel..eller allt blir fel bara för man råkar existera!
Visst har jag oxå de dagar allt och alla irriterar mig, men just idag så e det min älskling som har en sådan dag.
Han skulle iväg till skolan, men hans lektioner var inställda pga att hans lärare vabbade. Så då fick han bli hemma i stället....tyvärr! Idag hade han MER ÄN GÄRNA fått åka iväg en stund.

Vi tänkte att vi kunde gå på bio för att "muntra" upp honom lite...men tror ni vi hittar biobiljetterna som jag fick av min revisor i julklapp???? Nepp....mer suck och stön... GHA!!

Jaja...det jag har försökt göra annars idag är att få ihop ett till par handlesvärmare...denna gång till ett barn.. inte så lätt.


Jag insåg oxå att mina "katter" e mer björn-katter på något sätt... men jaja..de kommer nog bli bra till slut. =) Eller  jag hoppas det...=)

Kommentarer
Postat av: caisa

skratt Så fina :) Sågdirekt det var katter! Du börjar bli riktigt avancerad i ditt handledstillverkande. Hur går det med stickmönstret?

2010-01-18 @ 16:12:50
URL: http://cloogel.weebo.se
Postat av: Nathalie

Tack snälla, det behöver jag :) Imorgon 15.30 får du tänka på mig!

2010-01-18 @ 16:49:44
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se
Postat av: Fröken Frodig

Jättesöta katter!

2010-01-19 @ 16:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0