Underhållningsväska

God morgon!

Jag måste bara säga det att det e HÄRLIGT att vakna med rinnande snor...eller kanske inte! =S Det var bara att stiga upp.

Idag så jobbar jag först några timmar sen väntas en buss resa på ca 8timmar. Igår när jag packade min "underhållningsväska" så kunde jag inte riktigt bestämma mig vad jag skulle ha i den. Det jag egentligen vill packa med mig e min kudde (som kommer få följa med) och ett täcke så man kan bädda ner sig och sova hela resan. Men det lär ju knappast ske..dessutom så kommer jag nog inte kunna sova i natt i så fall.
Det som har blivit ner packat är bla min kamera, färgpennor och ett block med vita blad i, böckerna " Vem är det som bestämmer i ditt liv" -om mindfulness som jag har fått låna av Emelie och boken "Människohamn" som Caisa skickade till mig. Sen så kommer det visas film på bussen oxå. Sen har jag ju oxå min iPhone så jag kan underhålla mig med den oxå. (dvs kolla bloggar) =)

Ne...nu måste jag börja ta på mig lite kläder så vi kan köra mot Lund!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0