Svart i sinnet

Klockan är just nu sjukt tidig! Jag är inte de minsta peppad på att behöva gå upp för att bege mig till jobb. Jag vill bara krypa upp i sängen igen till älsklingen som sover så gott.
Att höra klockan ringa 05.20 e inte det jag tycker bäst om att höra. Jag e inte mottaglig för det. Jag känner mig lite smått störd av en diskution jag hade igår med en person. Där av att jag undrade i förra inlägget om tjejer och hur vi tänker!?! Jag tänker uppenbarligen inte som tjej alla gånger!

Idag så är vanliga rutiner som gäller. Mamma börjar jobba igen efter jullovet, så idag så ska vi börja med barnen igen. Just nu känns det EVIGHETER tills sommarlov!! Fast samtidigt så känns det bäcksvart i mitt sinne nu oxå så det e kanske inte så konstigt att allt e neggo!!!

Idag hade jag bara velat försvinna in i ett gosigt täcke och bara sova bort denna dag!

Ps. Tror att PMS kossan e påväg in i mig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

05.20 låter ju inte som någon höjdartid ;P Jag började så tidigt när jag jobbade också och det var riktigt segt att ta sig upp vissa dagar ^^ Det är bara att se framåt mot våååren och härligt ljus och värme! :D

2010-01-07 @ 10:17:10
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: Matilda

jobbigt jobbigt, vissa dagar vill man som sagt bara somna om. hoppas dagen blivit bättre!



sv: kevin costner vem? TILLY costner! ;-)

2010-01-07 @ 13:31:55
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0