snurrigt i bland

God morgon!!

Gårdagen var en jobbsöndag för mig. Allt var lungt och skönt. Blev mycket tv tittande. Faktist himla skönt att inte göra så mycket ibland.
På kvällen kom mammas och pappas kompisar över med ett spel som heter "När då då?". Det är ett spel där man ska placera in olika händelser på en tallinje. Trevligt men himla svårt när man e så UNG som man e! =)

Nu på morgonen hade jag en konstig dröm. Jag var i en stad där det är vatten i staden typ Stockholm, men det var inte stockholm. Helt plötsligt kommer det ett plan som störtar rakt ner i vattnet och efter det kommer det flera plan som oxå störtar. Sen så kommer det plan som skjuter mot planen...mycket rörigt. Efter vi hade tryckt oss in mot husväggar och tagit skydd så upptäcker vi att hästarna som brukar dra kungensvagnar börade radas upp för att vagnen ska sättas fast och hästarna har varit i de störtade planen?????!!!!! Varför drömer man sånt???

Ja i alla fall....nu ska jag äta frulle och sen ska jag bege mig till gymmet. Ska se om jag kan jogga 5km och hur långtid det tar. Jag har ju blivit utmanad att jogga 5km på 30min. Vi får se hur jag ligger till nu..

Jag uppdaterar sen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till på gymmet!

2010-01-11 @ 10:15:12
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Matilda

När då då, jag känner igen det.. kanske har spelat det jag också. :-) Är svårt när man ska försöka minnas sådant som hände långt innan man var född... lite knepigt liksom. Hihi!

2010-01-11 @ 11:40:38
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Emelie

Åh vilken rolig utmaning! Den vill jag också vara med på :D Hihi

2010-01-11 @ 12:32:56
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ååh tack så mycket den kommentaren GJORDE MIN DAG!! Hihih vad glad jag bliiir :) Ja jag kämpar på här i Göteborg jag så får vi se hur det går :D Hihi!

2010-01-11 @ 14:29:36
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0