Röriga känslor

Datan jobbar för fulla muggar. Jag håller på att lägga in Funhouse (Pink) skivan på min iPhone. Det blir inget gym idag och försök till 5km för jag måste vara med och spela match i kväll. Då e det lite dumt att vara trött (rättare sagt helt slut) i benen! Just nu så har jag lite blandade känslor för att spela. Mentalt så har jag laddat för att jogga och pressa mig där och inte för någon kamp med andra människor. Där av så måste jag få lite glöd och ladda lite. Detta gör jag bra med Pink! Det är attityd och glädje..dvs handboll! =)

Annars så är hela kroppen i ... ja det e nog lättast att förklarade med PMS...dvs alla känslor jag kan ha i min kropp är i en tummlare och kastas omkring. Det är super jobbigt, jag vet inte vilket ben jag ska stå på. Vad jag tycker om saker och ting är lite jobbigt för jag vet inte vilken känsla jag ska tolka för alla är i kroppen. Men det e bara att räkna ner..för så fort hormonerna har lagt sig så kan jag börja funka normalt igen!!

Nu måste jag sätta mig och göra lite saker i PS. Min bror fyller 39år idag....helt sjukt gammal han börjar han bli! =) Men det känns faktist inte så än då. 

Just nu spelas DAN VIKTOR på min spotify...ÄLSKAR! 


Kommentarer
Postat av: Maja

Håller med, Pink är riktigt bra laddnings (och tränings)musik. :)Hoppas det kändes bra på matchen!

2010-01-08 @ 21:41:26
URL: http://feuille.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv. Eller hur! Bra grejer. Man kan aldrig ha för många burkar! ;)

2010-01-08 @ 23:06:17
URL: http://feuille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0