Nytt mönster!

Hej!!

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade er.
I lördags jobbade jag. Jag brukar aldrig jobba på lördagar men eftersom mamma skulle iväg på Aloe vera föreläsning på söndagen (idag) så bytade jag med den andra assistenten som oxå håller på med Aloe vera produkter. På kvällen så var jag hemma hos älsklingen familj på 20års kalas. Älsklingens yngsta bror e det som blir "stor". Det som e så oerhört komiskt med de dära att bli stor är att Christian som denna bror heter kallas "Lillen" och han är inte någon liten person. Han är cirka 190 och är normalstor... inte det minsta liten. Vissa smeknamn är inte alltid lika passande när dem blir äldre. =)

På kalaset så bestämde jag dejt med älsklingens mormor. Jag såg ett stickmönster i ALLERS nr2 på handledsvärmare som e jätte fina. Men jag kan inte sticka efter mönster än men det kan mormor. Så vi bestämde att vi skulle komma upp till dom efter handbolls matchen idag. Sagt och gjort..så i eftermiddag så har vi haft det mysigt där och jag har fått lära mig sticka efter detta mönstret. INTE det lättaste vill jag säga. Mönsterbeskrivningen e inte helt lätt att följa. Jag tror nog inte det e så jätte svårt egentligen men det e lite svår tytt...=S

Men så här ser de ut


Jag hoppas jag löser det hela så jag kan göra dessa! =)

Jag hoppas ni har haft en bra helg! =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅH vilka TJUSIGA :D

2010-01-17 @ 21:02:47
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0