lite av varje..

God morgon!!

En skön och go sovmorgon har jag haft idag! Jag älskar verkligen att sova så länge så man vaknar av sig själv. När jag var yngre så var jag en morgon människa men någonstans igenom åren så har jag blivit en trötter och snozzer. Jag snozzade aldrig innan utan jag hoppade upp med en gång, men nu kan jag trycka på den dära knappen i ca 45min! En mycket dålig ovana!!!

Igår kväll var vi i Åhus och spelade match. Jag tror nog att vägen mellan Lund och Åhus är VÄRLDENS tråkigaste väg!

(öööö...hur lyckades jag precis göra denna text fet och JÄTTE stor???? Råkade halka till med fingrarna på något sätt....och jag vet inte vad jag ska trycka på för att få det normalt igen?! Vet någon???)

Ja i alla fall... vägen.. den tar ALDRIG slut! Det känns som man åker och åker och åker och man aldrig kommer fram!!

Ska ni hitta på något kul idag?

För min del är det handbollsmatch igen, ska inte spela utan bara coacha. Sen i eftermiddag blir det handbollsnörderi ihop med vår tränarkollega. Så det blir inget gym idag...utan jag får sikta in mig på det på måndag!

ha en super bra dag!!

Oj...nu blev det normalt igen!?! Vad sker???


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj ser inte vad du har skrivit :P Hoppas du har en bra dag! kramar

2010-01-09 @ 12:59:01
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Emmas Form

För mig är allt vitt här men markerar man så ser man att du skrivit men all text har blivit STOR!?

2010-01-10 @ 10:27:46
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0