För 3 år sen började det hela

God morgon!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. E fortfarande lite trött i ögonen. Igår var det den årliga middagen hos Älsklingens Farmor och Farfar. För 3år sedan så hade jag och älsklingen precis träffats men vi var inte ett par.
Jag och Louise hade bestämt oss för att gå ut. Jag hade haft sms kontakt med "den dära snygga killen som gjorde hela min kropp helt svag" hela dagen. Vi var på Louise salong och gjorde oss klara, fixa lite extra med håret drack lite rödvin och hade en skön förkväll med tjejigheter. Vi tog oss in till Malmö och hem till mig, fortsatte att förfesta. Fortsatte att ha kontakt med "han den dära". Gjorde en chansning och skickade ett sms och pikade han att komma in till Malmö och möta upp oss. Jag var helt säker på att han skulle banga. Men efter bara någon timme så fick vi gå och möta upp honom på stan. Den kvällen var underbar. =) Ja...det var ett tag sen!

Att vara nykär e något som jag verkligen kan sakna ibland. Som tur e så får man ibland inpulser som påminner om de dära nykära och pirriga.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är även tre år för mig sen jag träffade min älskling :) Kan också sakna den där pirriga känslan i magen. Visst är den härlig :)

2010-01-06 @ 11:52:41
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se
Postat av: Emma

Mys :D

2010-01-06 @ 16:07:45
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0