Fasen..jag hann inte med att ta fotot




Jag hade ju tänkt att vara med i Foto utmaningen som jag skrev om för några dagar den. Men jag har inte haft tid att gå ut och ta de fotot jag hade planerat =( grymt störigt.... men jaja..jag får skärpa mig och försöka göra nästa veckas uppdrag i stället.
Bilden här ovan är på mina favvis "julkulor" jag har i fönstret på vintern. Det börjar bli dax att ta ner de från fönstret. Jag funderar på att man kanske ska köpa någon lampa eller något annat att ha i fönstret...jajaja..det får jag fundera vidare på! 

I morgon så är det dax att gå till gymmet igen och träna... jogging står på mitt schema. Frågan e hur jag ska lägga upp mina 5km så jag minskar min tid?!? Det kommer nog bli nöten jag måste knäcka i natt...

Annars idag så har jag varit och tittat på handboll....inte en match utan jag har sett 4st. Sen när vi kom hem därifrån så såg vi handboll på tv. Kan nog sätta in oss som en knäpp handbollsfamilj! =)


Kommentarer
Postat av: Maja

Handboll är riktigt kul att titta på. :)

Attans att det inte gick så bra för Sverige bara..



2010-01-24 @ 23:26:22
URL: http://feuille.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv; aah okeej I see. hehe man får skryta hur mycket man vill när det går bra för folk i ens omgivning ;) fullt tillåtet !! EM var inte alls någon höjdare... så dom gör, illa illa!!!!

själv har jag hållt på mycket med fotboll, men det var ett bra tag sen nu.. han dock spela i 8 år, ha hand om lite fotbollsskola, gå en domarutbildning och vara lite tränare innan jag la ner.. men jag måste erkänna att jag saknar fotbollen emellanåt.. speciellt framåt våren när allting drar igång...

2010-01-25 @ 13:25:57
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0