examen i svart-vitt

Hej!!

Igår så var jag på examensfest för Älsklingens kusin. Hon e nu färdig sjuksköterska! =)


Innan vi åkte till examensfesten så var vi uppe i Alexander och Emelies lägenhet och fick en fördrink. De har även som oss ett litet kryp in. =) Det e kärlek att bo på 28kvm.

Detta e det Älsklingens bror Alexander och sen e den super söta Emelie. Igår tog jag en del foto...denna personen blir fasen inte dålig på ett enda av dessa...fast det blev ett "dåligt" foto...så e hon SÅ SJUKT söt på alla! Vissa har DET och andra inte! =)

Det var en super trevlig kväll med MYCKET skratt (och tårar...detta pga att mina ögon rinner så fort jag skrattar..så mitt ansikte slutade med att jag hade fåror på kinderna som tårarna skapade)



En sak jag såg nu när jag satt med fotona var att jag börjar få rynkor! Jojo mensan...=) Jag börjar alltså bli gammal...=) Men jaja...det stör mig faktist inte! =)

Ne..ett kort inlägg blev detta...måste göra mig klar inför kvällens pubafton ute på Lindängen!

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Jag blir aldrig spontanbra på bild. Måste posera och knäppa 20 självporträtt innan jag blir nöjd :P

2010-01-24 @ 12:03:30
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0