Älskar att fylla i

Jag kom iväg till Granit innan idag. Jag kan ju gå där inne hur länge som helst!
Det jag fick med mig hem var: 1 arkivbox, 1 stor agenda, 1 liten agenda, 1 adressbok, 10st självhäftande visitkortsfickor och 2st pennor.

Agenderna är sånna som man får göra sina egna framsidor. Jag vet inte om jag ska ge mig på att rita mitt eget eller om jag ska göra det via datorn.
Jag drömmer om att ha en framsida som e ritad med både trädgårdssköttsel, handboll och en bild på en rullstolsburen kvinna som blir körd av en tjej...för det e symboler för mitt liv. Sen ska det ju så klart vara 3st katter på bilden oxå! =) Ja...jag kanske ska sätta mig ner och fila på något..men i ärlighetens namn så har jag tappat min tecknarförmåga...det ser gör djävligt ut nu för tiden. =(



Jag vet inte om jag e konstig, men jag ÄLSKAR att fylla i en ny agenda!! Det e samma känsla som när man slår upp ett nytt skrivhäfte. En varm go känsla i kroppen! =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi jag är också en sån nörd, älskar nya saker; nya skolböcker, nya almanackor ALLA sorters böcker som luktar nytt ;) Hihi

2010-01-13 @ 19:57:11
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag älskar också såna där saker, om man ska köpa presenter till mig så kan det inte gå fel om jag får något som har med sånt att göra :D



Jag har också som en liten utmaning att springa 5 km på 30 minuter, men lär nog ta ett tag, men hoppas på att det blir fram till sommaren.



Peppkram!

2010-01-13 @ 20:51:19
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Maja

Ah, fylla i kalendern. Mums,säger jag bara. Det bästa jag vet! haha. Inte alls konstigt (om nu inte jag också är konstig ;) haha)

2010-01-14 @ 12:35:26
URL: http://feuille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0