Allergi i 1öga??

kli kli kli  i ögat....fy fasen vad det kliar i mitt vänster öga!!!! Undra om jag har gått allergi...brukar man få det i ETT öga??? Det kliar så grymt mycket...och det e SÅ skönt att klia...fast man känner att man inte borde göra det.

Nu e eftermiddag så har jag fått leka frisör. Min minsta kusin ringde igår och hörde om jag inte kunde klippa honom. Det blev faktist himla fint! =) Lite kul att jag fick klippa han igen. Förra gången så klippte jag av hans långa hår...=)

Det blir bara ett kort inlägg här nu..jag ser bara suddigt, mitt öga e helt grumligt!
Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: M

Jag var med om en liknande grej med ögat, fast det visade sej vara en ögoninfektion. Men det kom bara i ena ögat. Men så länge det inte börjar vara och svullna upp så är det nog ingen fara =]

2010-01-22 @ 10:29:29
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Carro

Ögoninflammation...känner igen symptomen..

2010-01-22 @ 16:23:22
Postat av: Nathalie

Tack för att du bryr dig! Jag väger mig på morgonen så då äter jag efteråt och om det blir för mycket fokus det där med vågen så kommer jag sluta med det. Det har jag lovat mig själv.

2010-01-23 @ 14:10:23
URL: http://Nuelleraldrig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0