Spagetti arms!

Mina armar...fy fasen! Jag har precis kommit hem från Body Pump...tricepsen e HELT döda! Det e till och med jobbit att ha armarna på bordet och tangentbordet. Helt galet. Passet var helt okej, förutom att jag tyckte ledaren va lite skrikig. Om man inte e så många på passet, då behöver man inte ha volymen på hedsettet så GALET JÄVLA HÖGT!!!!
Rumpan kommer nog vara lagom rolig i morgon...ghaaa...toa sittsen kommer vara LÅNGT ner! =)


Jag ska hoppa ner i ett bad och se om jag kan lösa Sudokut som jag har pillat på nu några dagar (badningar).. Sen blir det lite IKEA skruvning och det sista på lite pyssel jag har haft liggande här ett tag!


Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

jag vet hur det känns.... :P

2010-02-09 @ 12:06:52
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Caisa

Fick du med F. Sjukt duktigt att träna två dagar i rad juh :)

2010-02-09 @ 12:10:45
Postat av: Jessica

Haha kul bild :P

Tycker bodypump låter riktigt läskigt och vet inte om jag någonsin kommer våga prova på det, haha, har inte den kraften i mig. Men duktigt av dig :D



Peppkram

2010-02-09 @ 19:50:58
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0