Lite uppdatering i bilder...

Hej!! Nu e jag tillbaka i mitt älskade hem. Resan hem igår tog enormt långtid pga snöovädret vi möttes av. Jag har känt mig bakfull hela dagen. Men det blir väl så när man e vaken i ett dygn med bara några till slumringar i bussen hem. Påvägen upp till Sthlm så lekte jag med min kamera med temat FART



När vi sen var ute på våra morgon promenader så blev det oxå några försök på fartbilder






Förutom en massa bilar så blev det oxå några foto på omgivningen

I förra veckan fick jag förfrågan av min älskling om jag ville hjälpa hans lärare med lite pyssel. Så ikväll har jag suttit och pillat lite med det... Här e mina kycklingar som man kan göra till Påsk

Här e min larv....tycker den e så söt. Det är oxå roligt att ha de på ett dagis eller i en ett klassrum


Här står inte hur man gör...men det kommer jag ju visa de sen! =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fina :D

Peppkram

2010-02-01 @ 23:41:08
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0