tips

Måste bara tipsa om blogg...

Som ni nog vet (om inte annat så får ni reda på det nu) så tittar jag in hos Matilad Salmen typ 100ggr per dag och idag när jag var där inne så fick jag för mig att klicka på någon som hade kommenterat hennes inlägg. Hon heter Anna och det visar sig vara Matildas sambos syster (om jag förstått det rätt) Annas blogg heter Anna Ritar. Ni måste ju gå in där om ni inte varit där inne! SÅ FINA SAKER!!!!

När man går in till Matilas och nu oxå Annas blogg så känner man sig som en 5åring....de e så gryma på de dära att skapa!!! Härligt härligt!

(ps. förutom blogg tips så måste jag tippsa om te:et Sweet Chai av märket Yogi Chai som finns i vanliga matbutiken, sen jag var hos Caisa igår så har jag varit helt galet sugen på det, så det har blivit inköpt idag)


Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

åh, smicker smicker! tack söta du!

det stämmer, mattias syster är det.

och själv kan han inte rita en streckgubbe ens... haha! omgiven av tecknande damer är han dock så han behöver iof inte kunna.. haha!

2010-08-17 @ 16:14:50
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Malin

Tack! :-)



Jag håller med, både Matilda och Anna är fantastiska! Matildas lägenhet är ju som en dröm...

2010-08-17 @ 19:51:24
URL: http://mejlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0