hästkrafter

Fy skäms, nu har jag varit urusel på att uppdatera igen! =(

Veckan som gått har det varit fullt upp i trädgårdarna. Jag har fått ännu mer att göra, vilket är kul. Men jag börjar faktist längta efter lite ledighet.

Jag var på kundmöte i onsdags hos den familjen där jag gjort om hela deras trädgård nu i våras. Jag hade lite förslag på tillägg och lite smått och gott som kunde fortsätta utvecklingen på deras trädgård. De tyckte alla mina förslag var riktigt bra. Vilket är riktigt kul... =) När jag satt där vid deras köksbord och pratade om lite allt möjligt så sa mannen i huset : " Du får inte ta detta på fel sätt och absolut inte säga att vi har sagt detta för då kommer vår dotter bli grymt arg på oss, men hon tycker du e bland det vackraste hon har sett! Hon har sagt det flera gånger"
Hur kan man misstolka det?? =) Sån oerhörd komplimang, det e inte ofta man får höra det av en 16årig tjej! =)

Igår så hämtade jag min yngsta brorsdotter och körde ut henne till hennes sköthäst. En liten fjording. Det e så oerhört mysigt med stall och hästar. Jag bara älskar det!


Till och med jag kom upp på hästryggen en sväng. Men det kändes riktigt ovant, men lite trav och galopp blev det allt=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0