April 8, 2010

Godmorgon!! (eller nu e det inte morgon längre, började skriva detta för några timmar sen)

Just nu vet jag inte om jag kan säga att det e en god morgon... huvudet har börjat banka! Börjar nästan tro att jag har börjat bli en sådan dära kaffekärring som får huvudvärk om hon inte får den härliga drycken. Eller kan det kanske vara vattenbrist??? Vi säger att det e vattenbrist...för det e mycket troligt, jag e inte så duktig på att fylla på den vätskan och det låter bättre att inte vara beroende av kaffe! =)

Tisdag och onsdag denna veckan har jag befunnit mig ute i trädgårdar. Vårstädningar står på schemat. Helt underbart väder har jag haft. Jag har bara råkat såga mig i fingret och fått 2 stycken fina blåsor på fingertopparna =) det e underbart att jobba!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket för din kommentar! Nu är jag på benen igen iaf, skönt är det :) Dock får jag leva som en pensionär och bara ta stillsamma promnader en månad eller så hehe.. Men men bara det blir bra så! Hoppas du haft en underbar påsk :D:D

2010-04-08 @ 15:17:55
URL: http://emeliemaria.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hallådär vart har du tagit vägen? :D UPPDATERA KVINNA Hihiii :D

2010-04-17 @ 22:11:08
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0