Stockholm i mitt hjärta...

Så sitter jag hemma i min soffa igen. Helgen har spenderats i Stockholm. En lyckad resa med 19st 16åringar. Tyvärr så blev det inte så mycket kultur mer än Nacka ishall =) ja och handbollshallarna oxå.
Det mest märkvärdiga var nog att vi fick beskåda en Porshe som körde försnabbt och missade avfarten och hanmade där man inte hade velat att sin egen bil hamnade. Det var bara tur att ingen mer än bilåkarna blev skadade för de hade korsat både gå och cykelbanor i sin färd. 

Idag ska jag iväg och jobba i en trädgård.. dvs dagen kommer sluta med att jag har en blåsa i handflatan för jorden e så hård att arbeta med. Men så e livet i en trädgård!

Hoppas ni får en bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0