Måndag morgon

GOmorron GOmorrron!

Varför låter göteborgare alltid så pigga och käcka?? Jag e inte det just nu...jag har inte vaknat riktigt än.
Jag måste göra mig klar om 2 min för att åka iväg på ett jobb, men jag har fastnar här framför datorn.

Men det jag tänkte berätta är att vågen precis visade för mig att jag har tappat några hekto till..totalt så har jag tappat 9.5kg. Så nu börjar det närma sig 10kg...=) så snart "bara" 10kg till mitt första mål e upp nått. Men det kommer väl ske om ca 6månader kanske...men så får det vara...så länge de försvinner!
Jag börjar själv märka att kroppen håller på att förändras...så nu blir det ofta att man tittar i speglen och tittar på sig själv...

Ne, nu måste jag verkligen skynda mig!


Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

Så kul att vikten drar sig åt rätt håll! Keep up the good work! Borde själv ta tag i kilona, och har gjort lite grann, men har bara tappat ca 3 kg än. Ska ev få remiss till dietist och kanske även medicinera så hoppas det hjälper till!

2009-10-05 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0